Sunday 24 April 2011

i'm back . . .


Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wr. wb..

haa..just wanna say that i'm back..
I'm Home   ^^, v

nih post yg tbaru aku,
stelah kali yg first hr tuh,
ktika aku mule wat blog nih,
nih la dy kesinambungannye...
err..kali nih aku na cte, betapa bhagia nye aku kt umah nih..
ade la enn, bahan tuk aku cite kt mmbe2 ygg msih ta cuti ag..
yg best nye, ade saje yg 'bengang' bile aku ckap,
"aku da kt umah la der"... hahaha

tp siyes..
aku ade trase rndu la gk kt KMP kesayangan uh..
btul gk org kate..
tyme ade,bukan men ta suke,
ble da dtgglkn,perhh rndu lah bagai..adoshh
ta pe lahh..
skrg da tamat pengajian kn
bukan semestinya ta akan dtg KMP lgsng da..
kn kn..hee

ok lah..sje je aku post nih,
bukan ape..
ta maw la kng behabuk blog aku nih kn..haha
ta pe keyhh..
len kali la aku post somthinng yg intresting cket..
ta de la ku mngarot je kn..
sekian dlu dr djen0L kali nih..
Wassalam  = )

No comments:

Post a Comment